En liten fundering kring Brad Pitt!

Ja, så står jag på jobbet och tittar igenom våran tidning. Nämnas bör väl att jag jobbar på videobutiken "Hemmakväll" i Halmstad. Där fastnar jag för en ny film producerad av Hollywood-skådisen Brad Pitt. Nu förstår ju även jag att det inte är han som väljer den svenska titeln, men den svenska titeln är ju självklart en översättning på den engelska titeln i fråga. Filmen har åtminstone begåvats med titeln "Pippa Lees hemliga liv". Jag vet inte hur många som tycker att det är lika roligt som jag, men efter alla dåliga Brad pitt-skämt man ahr hört och dragit själv genom åren så tycker jag det är riktigt roligt när det dyker upp någonting som direkt anspelar på Brad Pitt utan att vara ett skämt, men blir det ändå i samma sekund.


"Pippa Lees hemliga liv"

Jag kan bara inte rå för det men klart man måste ställa sig frågan med tanke på den titeln... Har Brad tänkt med Pitten igen?

Kommentarer
Postat av: marie christiansson

Ja, man kan ju stilla undra? Har alltid tyckt synd om "karln" med detta efternamn och nu som sagt................... Tänker han inte, eller vet han inte vad det betyder?

Marie

2010-07-24 @ 16:48:34
Postat av: marie christiansson

Ja man kan undra, jag har alltid tyckt synd om den "karlen", med det namnet. Och nu.............. tänker han inte alls??? Eller är han dum?

Marie

2010-07-24 @ 16:50:17
Postat av: Anonym

2010-07-24 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0