Så var det dags igen...

Har inte kunnat skriva på ett tag för hjärnan har varit långt borta ett tag nu. Vet fortfarande inte riktigt vart den är någonstans.

Mycket har hänt och det är liksom ingen större idé att nämna allt... Jag kom 4:a i kareokefinalen. Ett väldigt godkänt resultat utifrån premisserna att jag inte kan sjunga...

Well jag får nog återkomma när jag är mottaglig för yttre stimuli. Just nu blir det väldigt mycket fotboll och umgås med Melissa Horn och Cutting Crew från cd-spelaren/LP-spelaren.

Holland vinner VM.

Kommentarer
Postat av: marie christiansson

Välkommen tillbaka. Och GRATTIS till fjärdeplatsen. Som du säger, inte för att jag vet om du kan sjunga eller inte, så är det otroligt bra placering bland 12 startande. Vi ses på onsdag:)

2010-06-21 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0