Den jag är fångad på en bild

Min älskling bad mig ställa upp att hjälpa henne som modell för hennes portfolio. Temat var givetvis 80-tal och även om det är lite självdistans i bilden så måste jag ändå säga att jag blev rätt träffad av mig själv i en och samma bild. Det är ju sån här jag är innerst inne.

Min älskling bad mig ställa upp att hjälpa henne som modell för hennes portfolio. Temat var givetvis 80-tal och även om det är lite självdistans i bilden så måste jag ändå säga att jag blev rätt träffad av mig själv i en och samma bild. Det är ju sån här jag är innerst inne.

Som en synthpopartist från 80-talet, saknas bara ett catchigt namn på den bilden i nått färgat typsnitt. Tänk er bilden som ett LP-omslag med mig som artist namn och låtens titel.

FRED HAZEL

DREAM ON TIME

Hahahaha... Jag tror jag hade sålt bra i Västtyskland, Holland, Österrike, Polen och Italien 1985 tror ni inte det? 

Kommentarer
Postat av: Marie Christiansson

Fotomodell nästa? Du gör dig bra på bild.

2010-03-28 @ 00:24:19
Postat av: Fredrik

Jag glömde kanske nämna att det är minga egna kläder :)

2010-03-28 @ 00:29:16
Postat av: Rika(r)d

Fredrik, jag somnade till motorsågsmasakern när jag var tolv - kanske inte ett sundhetstecken - men den här bilden skrämmer mig. Puss R

2010-03-29 @ 01:34:34
URL: http://www.ism-sweden.org
Postat av: Fredrik

Hahahaha Rikard, jag visste väl att kavajen var alldeles för blå för din smak ;)

2010-03-29 @ 08:55:29
Postat av: Marcus

Nä, den bilden var faktiskt inte okej. Som utsänd från Folkrepubliken Kina så måste jag yrka på att den bilden tas bort, allt för republikens medborgares bästa!

2010-03-29 @ 09:59:51
Postat av: Fredrik

Kommunistföraktet mot min blåa kavaj bara hopar sig. Sällan har väl två kommunister representerats så tätt inpå varandra i samma blogg :P

2010-03-29 @ 10:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0