Tack så jättemycket!

I onsdags passade ambassadören på att berömma mig inför personalen på julbordet och sa att hon önskar att hon hade lite mer av mina egenskaper ibland. Hon sa att jag var en coming man och att jag har en bra blandning av att vara framåt och ödmjuk.

Tack för de orden Ingrid, jag värdesätter verkligen den tiden jag har fått här i Oslo!


Hon ställde till och med upp på en bild med den officiella "politikerhälsningen".



När jag öppnade mailen idag fann jag detta mail:

Hej Fredrik!

Toppen att du kommer tillbaka som tränare i KAIK!

Det var den bästa lösningen vi kunde få på tränarproblemet

nu när Ulla och Mattias slutar.

Jag önskar dig en riktigt God Jul & Gott Nytt År!

Vi hörs i januari.

Hälsn Diana


Tack så jättemycket Diana, jag blir alldeles rörd och det skall bli oerhört roligt att komma tillbaka som friidrottstränare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0