2011 års bästa skämt!

Joel Schäfer du är värd att lyftas fram som en underbar och bra vän men nu får du mest cred för din underbara humor. Jag har varit och fotograferats idag och det tar inte mer än 20min från att jag har laddat upp bilden på facebook innan Joel Schäfer har varit där och förändrat en helt vanlig profilbild!

 
Det roliga är ju att den är extremt realistisk. Bra jobbat Joel, jag får bara bjuda på den här helt enkelt, man måste ha humor. (Nej, jag röstade inte på Folkpartiet)

För er som inte vet vilka Jon & Vangelis är så är det ju givetvis ett synthband från tidigt 80-tal som hade sin största hit "I'll find my way home" som är ett musikaliskt mästerverk enligt min mening och dyker upp i den svenska ungdomsfilmen "G" med bland andra Niklas Wahlgren och Magnus Uggla som skådespelare.

http://www.youtube.com/watch?v=VosFiY1SifA <------ Jon & Vangelis - I'll find my way home


Om bara några minuter för 25 år sedan mördades Olof Palme på Sveavägen i Stockholm.



Sänd honom en tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0