En upplevelse!

Inte för att jag är något vidare fan av produktplacering. Men nu får jag väl chocka då i så fall. Har städat igenom hela lägenheten från topp till tå, från toalettstol till microvågsugn, från nya fräscha lakan till nydiskat! 

Jag har levt på ICA:s apelsinjuice varje morgon nu i några veckor eftersom den är både billig och god! Igår bestämde jag mig dock för att bryta trenden helt och köpte en flaska brämhults apelsinjuice som jag köper i omgångar lite då och då. Nu var det verkligen en sådan här dag som jag är trött efter att ha städat hela kvällen och öppnar kylen och dricker en kall brämhults apelsinjuice direkt ur flaskan... himmel vilken upplevelse!

Att saker och ting kostar mycket pengar behöver ju nödvändigtvis inte vara att det på något sätt är bättre. Men det var verkligen så att jag kände smakskillnaden mellan brämhults och ICA:s apelsinjuice, fasen sådär skall apelsinjuice smaka. Jag måste säga att jag har nog inte varit med om att jag vid något tillfälle tidigare i livet stått och verkligen kännt efter när jag dricker apelsinjuice, men i det här fallet var det oundvikligt.


Kommentarer
Postat av: Linn

Visst är den underbar! Jag rekommenderar även att du provar den med nypressade clementiner. Det är en juice utöver det vanliga!

2011-02-24 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0