Marknadsföring!

Jag satt igår på en bänk inne på Maxi med Erik och såg bara på håll privatannonserna som satt uppe på anslagstavlan mitt emot. Vissa meningar väcker ju aningen mer uppmärksamhet än andra. Jag kan ju lova att det var meningen som syntes på håll och inte hästen... Det är tur att det där med förförståelse finns, men innan jag förstod kopplingen och sen fick se bilden på hästen gick en två sekunders tanke upp i huvudet om en man med invandrarbakgrund med självdistans och som tröttnat på att bli diskriminerad på arbetsmarknaden och hyr ut sig själv för hem och trädgårdssysslor.


Kommentarer
Postat av: marie christiansson

Den var fin! Magnifik arab uthyres. Undrar hur den personen tänkte när den skrev annonsen? Men man kan få ett gott skratt i alla fall och hoppas att araben i människoform har självironi och inte anmäler annonsören för diskriminering.

Kram

2011-02-18 @ 08:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0