Bara en dag att må bra helt enkelt!

Jag vet inte varför men idag har jag verkligen varit på ett sådant underbart humör helt enkelt. Harmonisk och rofylld. Dagen började av att jag vaknade av sms från Emilie Lidström och nej du störde inte, man skall inte sova längre än klockan 10. Självklart blev jag liggandes kvar i sängen och då ringer pappa och säger att det brunnit på Nunnegårdsgatan där morsan bor. Snabbt på telefonen och slå mamma en signal och bli lugnad av att det inte var deras lägenhetslänga som brann.


Som tur var för vår del är det ett av husen på andra sidan skolan där mamma bor som brann! Bilden är från imorse och stackars de som bor där och fick föras till sjukhus.



Har städat fint i lägenheten och packat upp all packning efter veckorna i Kungälv. Få packa upp alla nyinköpta kläder och hänga in dem i garderoben, packa upp julklappar och ställa fram prydnader och dylikt som man har fått.

Mitt under dagen ringer Lars Ingemarsson, web-ansvarig på Laholms kommun, och kommenterar våran fältstudie och granskning av Laholms kommun och säger att han tycker att vi har hittat några intressanta slutsatser. Vad underbart när någonting man gör väcker ett intresse. Tack för feed-back Lars Ingemarsson.



Suede!

Efter att ha lagat riktigt mycket mat för idag och imorgon ligger jag och bara njuter till tro det eller ej rockbandet Suede. Totalt olikt mig att lyssna på dem, men jävlar vad bra "Beautiful Ones" är med Suede.

http://www.youtube.com/watch?v=xqovGKdgAXY <---- Suede - Beutiful Ones

En enkel dag helt enkelt men jag kan inte sluta känna känslan av att må bra!

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

Hejsan!

Vi är två tjejer som har startat en ny blogg, vore kul om du ville kika in:)

2011-01-12 @ 02:06:21
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0