Tack alla ni!

....Som läser min blogg. Igår när jag loggade in var jag helt chockad av hur många som hade läst min blogg och jag kan säga att ni slog tidigare läsarrekordet med nära 100st nya unika läsare. Jag är smickrad och tack så mycket för att ni vill läsa det jag skriver.


Så "firar" jag nya läsarrekordet idag. Med hemlagade burgare som blev sanslöst goda. Lite har allt fastnat efter sammanlagt 6år på Mcdonalds i tre olika städer. Dessutom som pricken över i, den direktimporterade Mountain Dew från Staterna. En läsk som jag förälskade mig i när jag och ena halvan av min familj bilade runt i Florida 2008. Bara att dricka en kall sådan, vilket inte händer så ofta eftersom den är väldigt svår att få tag på i Sverige, så befinner jag mig åter igen i den rosa solnedgången längs den vita sanden i Fort Myers Beach. Det är konstigt att lukt och smak kan väcka sådanna minnen. Men det gör det för mig verkligen.


Solen börjar gå ner över stranden i Fort Myers Beach

För att till slut drunkna i sin rosa skönhet. Paradiset?

Kommentarer
Postat av: Marie Christiansson

Jag kan drunkna i båda bilderna, inga problem.

Marie

2011-07-16 @ 23:41:42
Postat av: Marie Christiansson

Jag menar ju förstås alla 3;-)

2011-07-16 @ 23:42:33
Postat av: Anna

Mountain Dew är faktiskt inte så svårt att få tag på här i Sverige. Vet i alla fall att Maxi på flygstaden har den. Är själv heeeelt galen i den :)

2011-08-13 @ 14:56:09
Postat av: Fredrik

Är det där dom har gömt dom? jo, det finns lite överallt... men den är underbar :D Men det var inte många år sedan de inte fanns någonstans :(

2011-08-14 @ 12:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0