Så mycket på en gång!

Helt plötsligt börjar hjulen att rulla på i livet och ett nytt liv ser ut att börja ta form. Mycket hänger i luften just nu och jag får tacka någon form av högre makt för att jag är en fixare som lyckas ordna upp situationer.

Men utan alla vänner och familjen skulle det självklart inte gå, tack för att ni finns allihopa!

Mamma, Jan-Olof Jigfors, pappa, Monica Haraldsson, syrran, Rickard Junkvist, Leon Junkvist, Lisa Stoltz, Marcus Kristensen, Daniel Nordin, Sebastian Fälth, farmor och farfar, Marcus Filipek, Hans Bengtsson, Nicklas Håkansson, Kazuki Iwanaga, Marcus Kadfors, Torbjörn Sandebert, Linn Zetterström-Persson, Johan Östh, Erik Larsson, mormor, Patrik Eriksson, Patrik Söderström, Christian Thomasson, Anders Soovik, Pontus Nilsson, Erik Hahr, Anton Landenmark, Joel Schäfer, Fredrik Hilmersson, Fredrik Strandner, Henrik Christiansson, Jonny Lindmark, Linn Bergersen, Jonas Dahlin, Morgan Sundin, Stefan Igerud, Elsa Kordys mfl.

Tack för att ni har ställt upp för mig på ett eller annat sätt när jag har behövt det. Det är så sällan man tackar folk för vad de har gjort för en. Tilläggas skall väl göra att det knappast är en rankinglista utan ni som är nämnda vet om varför ni nämns. Det finns fler som skulle kunna nämnas men då kan listan göras riktigt lång, som sagt ni som står här vet om varför ni står där!

Än en gång tack så mycket för eran hjälp!

Kommentarer
Postat av: Marie Christiansson

Klart att vi ställer upp när man behöver. Det är väl det man är till för som människa, "pay it forward" är en bra devis att leva efter tycker jag o Janne.

Sen att du är en otrolig fixare själv, det kan ingen ta ifrån dig och det är en otroligt bra gåva att bära med sig. Dessutom VET jag att du alltid ställer upp för andra så fort dom behöver hjälp. Tack för att Du är den Du Är Fredrik <3<3<3

2011-03-06 @ 20:47:21
Postat av: Marie Christiansson

Klart att vi ställer upp när man behöver. Det är väl det man är till för som människa, "pay it forward" är en bra devis att leva efter tycker jag o Janne.

Sen att du är en otrolig fixare själv, det kan ingen ta ifrån dig och det är en otroligt bra gåva att bära med sig. Dessutom VET jag att du alltid ställer upp för andra så fort dom behöver hjälp. Tack för att Du är den Du Är Fredrik <3<3<3

2011-03-06 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0