Derbydags!

Först vill jag bara inleda med hur glad jag blev av att Marie-Helene "Billan" Östlund stod kvar längst igår och vann en av tävlingarna i Mästarnas Mästare. Kom igen nu Billan, hoppas att du tar hem hela tävlingen. Jag är fullt medveten om att det är inspelat förra sommaren men man måste ju få leva sig in i programmet!


Nu blir det dags för Vårderby i fantastiskt väder i Göteborg på Gamla Ullevi. IFK Göteborg möter GAIS i en match som är viktigare för blåvitt. De grönsvarata har en makalös offensiv och de blåvita har Tobias Hysén. Jag skall sluta tippa resultat, vi vet ju hur det brukar sluta men jag kan inte låta bli. 3-2 till IFK Göteborg i ett fantastiskt väder!

KOM IGEN NU ÄNGLARNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0