Folksam!

Nu har jag i och för sig aldrig varit allvarligt sjuk eller skadad någon gång i mitt liv, men jag vet att de gångerna jag har haft att göra med Folksam har enbart varit positiva. För det första så måste jag säga att jag blir lika förvånad varje gång över hur trevliga och vänliga de är som sitter som rådgivare på Folksam. Man blir lika glad varje gång när man pratar med någon där eftersom det verkar som att de som jobbar där verkligen intresserar sig för mig som person. De är mänskliga och förstående. En kvinna berättade till och med om sina egna barn som var och studerade i Frankrike.

Men framförallt måste jag ändå påpeka att de som sitter i andra ändan på luren aldrig försöker pracka på mig någonting utan alltid talar om vilket som är det bästa alternativet för mig så att jag skall kunna spara så mycket pengar som möjligt. Det gillar jag, att de sätter mig som privatperson i första rummet och inte företaget!

En sak skall väl sägas om Folksam, gillar du att få post så gillar du Folksam. Men o andra sidan hellre att de är övertydliga än skojare!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej Fredrik

Vad roligt att läsa att du är nöjd med oss! Alltid roligt att få återkoppling direkt från kund.



Vänliga hälsningar

Mikael, Folksams webbkundtjänst

2011-05-24 @ 09:18:27
Postat av: Fredrik

Det var så lite så, bara ren spontan glädje över erat sätt att bemöta era kunder. Ännu mera positivt att få en kommentar här dessutom! Tackar!

2011-05-24 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0