Det är såhär jag huserar!

Tänkte bara passa på att visa hur min arbetsplats ser ut. Väl värt ett minne för mig själv. Har ni inte tänkt på vad lite bilder man har från sin arbetsplats egentligen?


Synen jag möttes av första dagen på jobbet, mitt namn var redan uppe!

En lugn arbetsdag på kontoret, annars brukar mitt skrivbord vara belamrat med post-itlappar om massa olika möten! Jag är väl lite retro som vanligt!

Min favoritkastanj utanför mitt fönster och i korsningen på den minst sagt trafikerade Bygdøy Allé. Min morfars favoritträd för övrigt!

Utsikten från andra fönstret!

Som en avslutning mitt dagliga sällskapet av kungafamiljen som blickar ner över mig från sitt bröllopsfoto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0