Till min mamma!

Jag vill bara passa på att berätta att jag älskar min mamma!



För att du är den mest ärliga människa jag känner, för att du alltid vill väl, för att du är förbannat osjälvisk. Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg om att det finns en annan sorts glädje som ligger utanför en själv som det är en ära att få ta del av. Precis så är det med min mamma, det är så hon känner och visar för mig. Hon är intresserad av vad jag gör, hon vill vara en del av det och hon försöker alltid att hitta en lösning för att kunna dela det med mig. Men framförallt mamma skall du veta att jag uppskattar dig för att du fortfarande har kvar samma förmåga att vara mamma idag som när jag var liten. När du talar om att saker och ting löser sig, får du mig fortfarande att känna att det gör det!

Jag säger som min mamma sa till mig för några år sedan när jag verkligen behövde det:

"Fredrik, om ett år ser allting helt annorlunda ut! Oavsett vad du upplever idag så kommer du inte komma ifrån att nästa år vid samma tid så har livet förändrats sig flera gånger tills dess!"

Precis så är det och mamma du har fortfarande förmågan att förvåna mig!

Tack Marie Christiansson för att jag får vara en del av ditt liv.

Kommentarer
Postat av: Marie Christiansson

Tack så mycket Fredrik!!! Jag blir väldigt rörd och tagen av vad du skriver. Det enda jag försöker göra i livet är att ha 10 Guds bud som ledstjärna, man behöver inte vara religiös för att ha dem som rättesnöre, för om alla levde efter dem skulle hela samhället se så mycket bättre ut och vara bättre att leva i!!! Jag är oändligt tacksam att ha just Dig som son Fredrik<3<3<3 Bara så att du vet. Och du........... Om ett år, ja då är livet helt annorlunda och säkert mycket bättre, allt kan bara gå framåt. Kramar<3<3<3

2012-02-28 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0