Tillbaka på mammas gata!

För det första vill jag bara passa på att påpeka att det var en fantastiskt bra nyårsafton. Den var helt förutsättningslös och slutade kanon! Tack för trevlig sällskap Candido.


Traskar lycklig hem efter en lyckad nyår, trots det usla vädret!



Hstigt och lustigt efter några hektiska dygn hamnade jag hemma på mammas gata tidigare än beräknat. Det är otroligt att ha sådanna fantastiska vänner som ställer upp för mig när jag behöver er som mest. Tack så mycket Erik Larsson för att du tog dig tid en natt att åka med upp till Oslo och hämta alla mina saker, utan dig hade det inte gått. Tack Marcus Kristensen för att du hjälper mig att förvara en del av mina saker tills dess att jag får min egen lägenhet, för det är ju det som väntar... Snart har jag min egen lägenhet igen och vilken lägenhet sen. Nyrenoverat kök och badrum sedan 2011 med relativt centralt läge i en trerummare med kök och balkong. Medvind på den fronten?

Det känns i alla fall tryggt och skönt att vara tillbaka hemma igen och nu laddar jag batterierna inför ett 2012 som jag hoppas blir minst lika spännande som 2011. På måndag träffar jag stortingets president i Norge för en exklusiv intervju, där han tar sig tid att prata ensam med mig! Jag är ödmjuk inför den upplevelsen.

Tack alla ni som läser det jag skriver!

Till sist det jag har saknat allra mest, min allra käraste vän och egendom.


Min vinylspelare! Den hjälper mig i alla stunder goda som dåliga!

Önskar alla en bra start på 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0