Utbildningen betalar av sig!

Jag blev väldigt förbluffad när jag loggade in på svt.se nyss.

Om ni har läst mitt tidigare blogginlägg och sedan läser artikeln som jag länkar till nedan:

http://svt.se/2.22620/1.2686284/jan_eliasson_det_ar_for_manga_nej

18:10 publicerades den artikeln på svt:s hemsida och jag skrev mitt blogginlägg flera timmar tidigare idag. Kul att se att det finns fler personer som tänker som jag! Uppenbarligen har jag i min utbildning som statsvetare lärt mig en hel del att göra antaganden och formulera teorier.


Kommentarer
Postat av: Marie Christiansson

Ja, du har uppenbarligen lärt dig något på vägen. Var stolt över dig själv ;-)

2012-01-24 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0