Det är tungt just nu!

Jag har varit väldigt dålig på att skriva här på bloggen de sista veckorna. Mycket arbete, långa dagar och lite energi! Samtidigt så såg jag helt plötsligt att min blogg slog näst intill läsarrekord förra veckan och då får jag ju självklart ta mig i kragen!

Men jag har inte mycket mer att säga för tillfället än att det är tungt just nu! Mitt stackars älskade Blåvitt som jag hoppades på så mycket inför den här säsongen har hamnat rejält i klistret!

Det ser inte bättre ut än att man faktiskt är med i bottenstriden och det där med "Real Göteborg" måste nog vara en pastige av real Sociedad snarare än Real Madrid.

Caroline af Ugglas sa det ju så bra: "Snälla, snälla, snälla!"

SKÄRP ER NU IFK GÖTEBORG!

Stefan Lindqvist vs Eric Cantona när IFK Göteborg slog Manchester United i Champions League 1994

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0