Då var det på g!

För ganska exakt fyra år sedan flyttade jag ut ur min lägenhet i Kungälv. Då hade jag bott där i ett år i min allra första lägenhet. Första halvåret hade jag delat lägenheten med min vän Marcus Kristensen, andra halvåret bodde jag där helt själv.

Nu fyra år senare står jag åter där och flyttar in i en lägenhet i Kungälv. Idag går det stora lasset! Oj, vad jag har längtat efter den här dagen. För en kille som har flyttat över 10 gånger på 10 år så är det verkligen en underbar känsla att känna att nu, äntligen har jag hittat ett ställe där jag vill bo och där jag kan slappna av i längre än ett år. Nu har jag en punkt att utgå ifrån.

Dessutom måste jag säga att jag är så nöjd med lägenheten. Köket och badrummet är helt nyrenoverat och det känns verkligen lyxigt. Inatt somnar jag i min egen lägenhet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0