Den minsta kämpen, den största!

Det är inte lätt att förstå att någon som är så liten kan påverka en så starkt. Lilla nyfödda Hannes får kämpa redan från start i livet. Det sägs att ett hjärta inte är större än en knuten näve. Föreställ er då det lilla, lilla hjärtat på nyfödda Hannes. Att få se en så liten, liten människa ligga där med de minsta andetagen, med den minsta kroppen, det fick mig att brista.

Men jag vet att min sy
ster är en stark människa! Det är klart att Hannes måste ha ärvt hennes envishet!

Den känslan av samhörighet med Anders som uppstod när han satt där och höll lilla Hannes små fingrar, den vet jag att vi båda kände. Anders du förstår hur mycket jag värdesätter dig och hur du är som en familj för mig!

Till min syster och hennes Anders och eran son, min systerson och Leons lillebror.

Ni finns så nära mitt hjärta allihopa och tanken på att något skulle kunna hända er går rakt in hos mig.

Tänk när Hannes fyller 5 år om några år och ni kan berätta att han redan de första dagarna av sitt liv vunnit den största kampen av alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0