Visualisera!

Eftersom jag ju då har en slags förkärlek för 80-talet i form av mode, film, musik etc. Tänkte jag kanske visualisera lite sådär ungefär hur drömtjejen hade sett ut, om idag hade varit 1988.

Andrea Elson, från TV-serien ALF! Ingen jättekarriär efter den serien dessvärre, så man kan ju undra vad hon gör idag?
Och o andra sidan, hade hon kommit klädd sådär, haft samma frisyr etc. 2012. Jag hade fallit nu med! Undrar varför man fastnar för en viss sorts mode? Men visuellt sett hade jag inte haft något emot om fler tjejer fann sin inspiration ifrån den tidens look idag också. Med det sagt, att långt ifrån alla såg bra ut eller hade den stilen på 80-talet. Men här kommer jag väldigt nära en visuell exemplifiering om hur det kan se ut i mitt huvud.
 
Kritisera mig? well, you're free! Men det är ju kort och gott bara för att understryka mitt sätt att se på saker, mitt perspektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0